۱۳۹۰/۰۶/۱۹

نتیجه بی حوصلگی معمار روی کاشی کاری یک مسجد در ...


۴ نظر:

ناشناس گفت...

من اهل چمستانم این جور مسجد اصلا در چمستان وجود نداره چون اصلا چمستان یک مسجد جامع داره که هنوز کاشی کاری نشده این عکسی هم که میبینید مشخصا فتوشاپه از مسئولین وبلاگ خواهش میکنم واژه چمستان رو حذف کنید با تشکر .

علی شریفی گفت...

دوست گرامی من کلمه ی چمستان رو برداشتم ولی ای کاش شما آدرس وبلاگی ایمیلی از خودتون اعلام می فرمودین

ناشناس گفت...

منم بچه چمستان هستم
مرد ناحسابی کی گفته این عکس ماله چمستانه!!!
شما که اطلاعاتت دقیق نیست چرا اسم شهر رو مینویسی

علی شریفی گفت...

من متوجه شدم که چشمستان شهری با افراد مختلف ، هم با ادب و با فرهنگ و هم بی ادب و بی فرهنگ مثل هر مکان دیگر.

نفر اول که محترمانه تذکر دادند ، من همون موقع این پیام رو اصلاح کردم ولی شما بدون اینک تیتر رو بخونید با بی ادبی و گستاخی و در عین حال عدم معرفی خودتون پیام گذاشتین ..