۱۳۸۹/۰۸/۱۵

نمای زیبای اشترانکوه از فاصله ای نزدیک به 80 کیلومتر

از راست به چپ:


گل گل - گل ریزان - گل گهر و سن بُران


و البته یخچال زیبای چال کبود


تمامی این قلل بالای 4000 متر هستند و البته سن بُران که بلندترین قله ی اشترانکوه به حساب می آید حدود 4100 متر می باشد




---------
این تصویر از فراز قله ی سفید خانی اراک به ثبت رسیده


به واسطه ی غبار و آلودگی امکان ثبت چنین تصویری خیلی کم است

 
 

Sent to you by Ali via Google Reader:

 
 

via Ali Sharifi's Photos by nospam@example.com (Ali Sharifi) on 11/6/10

Ali Sharifi posted a photo:

2010-11-06 07:35:33.201053


 
 

Things you can do from here:

 
 

۷ نظر:

سعید گفت...

قدرت و عظمت پروردگار جهانیان انسان را مات و مبهوت می سازد
دست علی آقای گل درد نکند

علی شریفی گفت...

بله همینطوره سعید عزیز
ممنونم از لطفتون

علی اصغری گفت...

جناب شریفی عزیز

متشکرم از حضور و توجه شما

شما بزرگوارید . از اینکه به گالری بنده هم توجه کردید سپاسگزارم.

نمیدونم شما همان علی شریفی هستید که تو پانو کامنت میذاره یانه ؟

در هر صورت خوشحالم که با شما و وبلاگ شما و عکس های زیبایتان آشنا شدم .

شما رو لینک کردم .

در پناه یزدان شاد و سالم باشید.

علی شریفی گفت...

با سلام و احترام
بله جناب اصغری گرامی من همون شریفی هستم که در پانو هم کامنت می گذارم و بسیار از عکسای زیبای شما لذت می برم.

لرستان گفت...

از این که به وبلاگ لرستان کبیر آمدید متشکرم

لرستان گفت...

از این که به وبلاگ لرستان کبیر آمدید متشکرم

علی شریفی گفت...

خواهش می کنم دوست گرامی